Na růstu e-shopů se v Česku „vezou“ i takzvané cashback portály. Ukazují to statistiky jednoho z nich, když prostřednictvím Tipli.cz byly v prvních devíti měsících roku 2019 uskutečněny obchody za více jak 750 milionů korun.
„I při meziročním růstu kolem 100 % Tipli stále zůstává v zisku, což považujeme za mimořádný úspěch. Jeho prostřednictvím je dnes uskutečněno zhruba jedno procento transakcí tuzemské e-commerce, což odpovídá hodnotě jedné miliardy korun v tomto roce,“ říká Michal Hardyn, zakladatel Tipli (na úvodním obrázku).
„Aktivně cashbackové portály v Česku využívá zhruba 250 tisíc lidí a celkový objem nákupů, které přes ně v roce 2018 uskutečnili, byl zhruba dvě miliardy korun,“ dodává Hardyn.
Tipli má více než 500 tisíc registrovaných uživatelů v Česku, když připočteme ještě Polsko a Slovensko, je přes 800 tisíc uživatelů. Kromě cashbacku u zhruba 500 e-shopů nebo poskytovatelů služeb nabízí i zprostředkování akčních nabídek, slevové kupony nebo komunikaci nabídek prostřednictvím letáků.
Základní služba je taková, že umožňuje nákup na partnerských e-shopech (z těch velkých je to třeba AbouYou, Booking.com nebo Datart) se slevou v určité výši, cashbackem. Ten se po nákupu připíše k účtu a tento cashback si pak uživatel může zdarma převést na svůj bankovní účet.
Tipli je také partnerem platební metody Twisto, kterou v Česku v současnosti využívá přes 600 tisíc lidí. Tipli Twistu zprostředkovává cashback odměny. Lidé využívající Twisto si tak mohou vybrat e-shopy s možností cashbacku, který pak využijí v prostředí aplikace a nechají si odměny připsat přímo na svůj Twisto účet.
Nakupujeme s vámi:
Chci stovku zdarma
Sdílejte článek, než ho smažem