KFC startuje službu Objednej & vyzvedni, má sto poboček

pk | 10. 9. 2019 13:40

Řetězec rychlého občerstvení KFC dnes v pražské Bucharově ulici otevřel stou pobočku. Do konce roku plánuje dokončit dalších pět a v počtu restaurací tak předběhnout největšího konkurenta McDonald´s.

Ke stovce poboček se síť KFC dostala v roce, kdy slaví čtvrt století na českém trhu. První restaurace s logem plukovníka Sanderse a kuřecími křídly byla otevřena v prosinci roku 1994 v pražské Vodičkově ulici – dva roky po McDonald´s.

Čerstvou novinkou v KFC je služba Objednej & vyzvedni, postupně začne fungovat ve všech pobočkách. „Díky ní nebudou muset zákazníci čekat ve frontách. V mobilní aplikaci si jídlo jednoduše objednají a v určený čas si ho na pobočce vyzvednou,“ říká Libor Hubík, šéf KFC pro Česko a Rakousko.

Už v roce 2016 spustil řetězec KFC rozvoz jídla domů, vysloužil si však tehdy i posměch kvůli matoucí kampani a nezvládnuté komunikaci: Lákal sice na rozvoz zdarma, cena ale byla vyšší o třetinu – schovaný poplatek označila firma za „komplex dílčích kroků“.

KFC nabízí také samoobslužné kiosky – momentálně jich má 170 v téměř 60 restauracích, do konce září stoupne jejich počet na skoro 250 v 79 restauracích. Přes kiosky projde průměrně 20 procent všech transakcí v restauracích, uvádí firma.

„Celkem jsme v loňském roce v Česku obsloužili skoro 40 milionů zákazníků, o čtyři miliony více než v roce 2017. V půlce letošního srpna už jsme byli na bezmála 27 milionech zákazníků. Oproti loňskému roku očekáváme nárůst o 15 procent,“ dodává Hubík.

Líbil se vám článek

+1
Ano
Ne

Vložit komentář

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK