Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 393 komentářů)

17. 4. 2024 9:24 | Česká spořitelna

Citace - slonik27071983 / 14.04.2024 08:22

ne chápete to špatně jde o to že jsem u vás zkoušela žádat o kontokorent vyskočila chyba negativní záznam v registru po prověření kb protože vy jste to nebyli schopni udělat byla chyba negativní záznam v registru opravdu ale vy pořád si myslíte že mám negativní záznam v registru to mě jako hodně štve že si klienta zaškatulkujete a ani nejste ochotni připustit že je to jinak jinak služby máte super ale tohle ?!!!

Těší nás, že jste s našimi službami spokojená a budeme rádi, když se nám podaří vysvětlit, jak to s registry funguje. Do bankovních (BRKI) a nebankovních (NRKI) registrů máme náhled pouze v případě, že s klientem modelujeme nový úvěrový produkt. V takové chvíli z BRKI a NRKI dostáváme informaci o klientových pozitivních i negativních záznamech. Naše systémy tyto informace zahrnou do modelace úvěru a výsledkem může být schválení žádosti, nebo její zamítnutí. Do hry však vstupují nejen záznamy z BRKI a NRKI, ale také vaše příjmy, výdaje, další závazky a další proměnné, které by mohly ovlivnit řádné splácení. My v České spořitelně máme poměrně přísné podmínky pro schvalování úvěrů, díky tomu máme ale velmi nízké procento půjček, které spláceny nejsou a u kterých musíme splátky vymáhat. Velmi nás mrzí, že se nám nepodařilo chválit Vaši žádost o půjčku, neznamená to však, že by se to nepodařilo třeba příště.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 4. 2024 8:22 | slonik27071983

ne chápete to špatně jde o to že jsem u vás zkoušela žádat o kontokorent vyskočila chyba negativní záznam v registru po prověření kb protože vy jste to nebyli schopni udělat byla chyba negativní záznam v registru opravdu ale vy pořád si myslíte že mám negativní záznam v registru to mě jako hodně štve že si klienta zaškatulkujete a ani nejste ochotni připustit že je to jinak jinak služby máte super ale tohle ?!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 4. 2024 7:59 | Česká spořitelna

Citace - slonik27071983 / 11.04.2024 18:05

komerční banka opraví chybu registru česká spořitelna si ani nevšimně a pořád se jen vymlouvá na přijmy a výdaje se mně ani nezeptají jen se vymlouvají na robota když zavolám do komerční banky tak mi hned řekne zda je všechno pořádku tady nikoliv horší volbu jsem snad udělat nemohla

Dobrý den, Váš komentář chápeme tak, že jste zřejmě prostřednictvím České spořitelny chtěla zkontrolovat, zda nemáte negativní záznam v bankovních a nebankovních registrech. Rádi bychom Vás informovali, že k těmto informacím nemáme běžný přístup. Do registrů smíme nahlédnout pouze v případě modelace nového úvěrového produktu. Vystavit přehled z bankovních a nebankovních registrů a předat ho klientovi prostřednictvím České spořitelny nelze. Pokud jsme Vám neschválili žádost o půjčku, nemusí to nutně znamenat, že máte v registrech negativní záznam, může to skutečně souviset s nízkými příjmy nebo vysokými výdaji.
Chcete-li zkontrolovat produkty, které máte u České spořitelny sjednané, kontaktujte nás kdykoliv prostřednictvím George, ať už telefonicky nebo na chatu. Rádi Vám sdělíme podrobnosti z Vašich účtů.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2024 18:05 | slonik27071983

komerční banka opraví chybu registru česká spořitelna si ani nevšimně a pořád se jen vymlouvá na přijmy a výdaje se mně ani nezeptají jen se vymlouvají na robota když zavolám do komerční banky tak mi hned řekne zda je všechno pořádku tady nikoliv horší volbu jsem snad udělat nemohla
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 4. 2024 19:55 | slonik27071983

6 měsíců mi trvalo než jsem prokoukla tu neochotu předchozí banka kb si aspoň brala k srdci návrhy na zlepšení tady vůbec čekám co bude dál
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 3. 2024 12:29 | Česká spořitelna

Citace - Korty007@seznam.cz / 04.11.2020 16:31

Také mi zrušila účet a vůbec nechápu proč

Dobrý den, ke zrušení účtu může dojít z různých důvodů, nejčastěji však proto, že nám klient neposkytne nějaké důležité informace, např. z důvodu nevyplnění KYC dotazníku.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 3. 2024 12:24 | Česká spořitelna

Citace - Žeha / 28.02.2024 22:20

Dnes mi došel email Výpověď smlouvy o účtu. Po 23 letech nechápu z jakého důvodu.

Dobrý den, zrušení účtu vždy předchází komunikace, prostřednictvím které klienty upozorňujeme na nezbytnost určité spolupráce. Ke konkrétnímu případu se nelze vyjádřit, nicméně může to souviset například s nevyplněným KYC dotazníkem.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 2. 2024 18:54 | Žeha

Citace - Korty007@seznam.cz / 04.11.2020 16:31

Zrusili mi ucet bez uvedeni duvodu. Na reklamaci mi jen zaslali vytazek smluvnich podminek, kde je uvedeno, ze ho mohou zrusit. Poplatky maji vysoke, smenny kurz valut velmi nevyhodny. V online dobe se musi resit velmi mnoho veci primo na pobocce banky.




Také mi zrušila účet a vůbec nechápu proč
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 2. 2024 22:20 | Žeha

Dnes mi došel email Výpověď smlouvy o účtu. Po 23 letech nechápu z jakého důvodu.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 9. 2023 9:56 | Česká spořitelna

Citace - B / 21.06.2023 11:03

Česká spořitelna kladné recenze: hodně bankomatů, to je vše negativní recenze: neváží si dlouhodobých klientů - mám účet přes 30 let, jakmile doplatím své závazky, zruším účet u ČS
flexibilní- ani omylem, hodně požadavků musíte osobně vyřídit
personál - kvalitní obchodnice, které jsou starší, tak dostanou výpověď, nové slečny bez praxe, za to s krásným mladým vzhledem jsou přijaty, životní zkušenosti žádné, a navíc jsou neochotné. Sama jsem se hlásila na pozici - bohužel neúspěšně, moje číslice pro nich byla vysoká. prostředí: žádné soukromí, nové moderní volné prostory dávají možnost, abyste slyšel od vedlejšího stolu, co řeší bankéř s klientem
Takže abych to shrnula, určitě se informujte a čtěte recenze o ČS, abyste nebyli zklamaní.



Dobrý den, mrzí nás, že jako banka nesplňujeme vaše představy o kvalitní klientské obsluze. O to více nás ale udivuje, že jste si přála v takové instituci pracovat. Uchazeči o práci v ČS jsou přijímáni na základě svých schopností a dovedností, nikoli na základě věku nebo vzhledu Jakákoliv diskriminace je u nás nepřijatelná. Pokud se domníváte, že jsme vás na pozici, o kterou jste měla zájem, nepřijali kvůli vašemu věku, jde o vaši subjektivní domněnku, nikoli o náš důvod. I my všem našim potenciálním i stávajícím klientům doporučujeme, aby četli recenze a zmínky o České spořitelně. Vždy je dobré mít představu o subjektu, se kterým spolupracujete, či se kterým spolupráci zvažujete. Děkujeme, ať se daří!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 6. 2023 8:20 | Česká spořitelna

Citace - Domča / 29.06.2023 22:22

Mzrí mne jedna věc u České spořitelny a to je ta, že mi každý měsíc volají a nabízí mi jejich služby o které nemám zájem, což jsem už u více telefonátu zmínila, že kdybych něco potřebovala, tak si zajdu na pobočku, kterou mám pár kroků od bytu. Vůbec to nepochopili a nadále mi KAŽDÝ MĚSÍC (i několikrát za měsíc volají, tento měsíc mi dokonce volali 12x). Je to otravujicí,přemýšlím, že přejdu k jiné spořitelně.

Dobrý den, každého klienta kontaktujeme s nabídkou našich služeb v souladu s tím, jaké kanály pro oslovení preferuje. Při uzavření smluvního vztahu, nebo v jeho průběhu, si klient volí, jakou formou, nebo zda vůbec, chce být ze strany banky informován o novinkách. Pokud o informace tohoto typu nemáte zájem, nebo pokud je chcete získávat jinak než telefonicky, můžete si souhlas s oslovením upravit. Souhlas s personalizovaným marketingem můžete zcela vypnout v mobilním i internetovém bankovnictví George, tím však zcela přijdete o možnost dozvědět se, jaké produkty by mohly vhodně doplnit vaše portfolio a podpořit tak vaše finanční zdraví. Nechcete-li o tuto možnost přijít, kontaktujte nás telefonicky na naší bezplatné lince, nastavíme pouze takové komunikační kanály, které vás nebudou obtěžovat.
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 6. 2023 22:22 | Domča

Mzrí mne jedna věc u České spořitelny a to je ta, že mi každý měsíc volají a nabízí mi jejich služby o které nemám zájem, což jsem už u více telefonátu zmínila, že kdybych něco potřebovala, tak si zajdu na pobočku, kterou mám pár kroků od bytu. Vůbec to nepochopili a nadále mi KAŽDÝ MĚSÍC (i několikrát za měsíc volají, tento měsíc mi dokonce volali 12x). Je to otravujicí,přemýšlím, že přejdu k jiné spořitelně.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 6. 2023 15:10 | Česká spořitelna

Citace - B / 21.06.2023 11:03

Česká spořitelna kladné recenze: hodně bankomatů, to je vše negativní recenze: neváží si dlouhodobých klientů - mám účet přes 30 let, jakmile doplatím své závazky, zruším účet u ČS
flexibilní- ani omylem, hodně požadavků musíte osobně vyřídit
personál - kvalitní obchodnice, které jsou starší, tak dostanou výpověď, nové slečny bez praxe, za to s krásným mladým vzhledem jsou přijaty, životní zkušenosti žádné, a navíc jsou neochotné. Sama jsem se hlásila na pozici - bohužel neúspěšně, moje číslice pro nich byla vysoká. prostředí: žádné soukromí, nové moderní volné prostory dávají možnost, abyste slyšel od vedlejšího stolu, co řeší bankéř s klientem
Takže abych to shrnula, určitě se informujte a čtěte recenze o ČS, abyste nebyli zklamaní.



Dobrý den, mrzí nás, že jsme vás zklamali. Dovolte nám však, prosím, vyjádřit údiv nad tím, že jste chtěla pro Českou spořitelnu pracovat i přesto, že s ní nemáte dobrou zkušenost. Bohužel nepíšete, z čeho konkrétně vaše negativní zkušenost pramení, proto můžeme reagovat pouze obecně. Neustále rozšiřujeme množství úkonů, které lze provádět on-line bez návštěvy pobočky. Pokud klient preferuje komunikaci s bankéřem, ale nemá čas (nebo nechce) přijít na pobočku, může se se svým bankéřem setkat virtuálně. Pokud dojde při této virtuální schůzce k uzavření smlouvy, zašleme klientovi smlouvu k podpisu do bankovnictví George. Drtivou většinu bankovních úkonů, včetně sjednávání nových produktů, je však možné provádět on-line i bez asistence bankéře. Pokud se klient rozhodne své záležitosti řešit osobně na pobočce, ochotně s ním budeme komunikovat v soukromí uzavřené jednací místnosti. Zaměstnanci ČS nejsou nijak diskriminováni, zaměstnance si vybíráme na základě jiných kritérií, věk v nich nehraje žádnou roli.
Pokud si přejete řešit nějakou konkrétní stížnost, můžete nás kdykoliv kontaktovat prostřednictvím našich oficiálních komunikačních kanálů. Za vaši zpětnou vazbu děkujeme.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 6. 2023 11:03 | B

Česká spořitelna kladné recenze: hodně bankomatů, to je vše negativní recenze: neváží si dlouhodobých klientů - mám účet přes 30 let, jakmile doplatím své závazky, zruším účet u ČS
flexibilní- ani omylem, hodně požadavků musíte osobně vyřídit
personál - kvalitní obchodnice, které jsou starší, tak dostanou výpověď, nové slečny bez praxe, za to s krásným mladým vzhledem jsou přijaty, životní zkušenosti žádné, a navíc jsou neochotné. Sama jsem se hlásila na pozici - bohužel neúspěšně, moje číslice pro nich byla vysoká. prostředí: žádné soukromí, nové moderní volné prostory dávají možnost, abyste slyšel od vedlejšího stolu, co řeší bankéř s klientem
Takže abych to shrnula, určitě se informujte a čtěte recenze o ČS, abyste nebyli zklamaní.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 1. 2023 12:28 | Česká spořitelna

Citace - Blanča / 23.01.2023 11:56

S aplikací nějakou zkušenost mám, protože ji měl můj přítel, ale s tím, že by to bylo jednodušší a uživatelsky příjemnější absolutně nesouhlasím. Naopak mám zkušenost, že přihlášení přes aplikaci je nespolehlivé a ne každý má na aplikaci vhodný telefon. Je hodně smutné, že Česká spořitelna takové klienty nechce. Automatické odhlášení po pěti minutách je mi jasné, ale proč systém nemůže na odhlášení předem upozornit, když u jiné banky to jde? Vůbec nechápu, proč Česká spořitelna nechce aby se internetové bankovnictví využívalo. Vy zde píšete samé nesmysly. To co zde píšete vy mi řekne i uklízečka na nádraží a jí je také úplně jedno, jestli Česká spořitelna bude mít nějaké klienty. Mám pocit, že zastupujete nějakou konkurenční banku a chcete, aby Česká spořitelna o své klienty přicházela. Nebudu už na vás dál reagovat, protože bych musela použít sprostá slova a vy si stejně pořád melete ty své nesmysly a ani neodpovídáte na co jsem se ptala. Evidentně ničemu moc nerozumíte a nejste schopni nebo nechcete nic řešit. Všem ale budu říkat, že patříte mezi nejhorší banky, které se snaží ždímat z klientů co nejvíce peněz za každou cenu.


Dobrý den, na veškeré náměty, které jste zde přednesla, jsme se snažili reagovat co nejsrozumitelněji, abychom vám vysvětlili naše stanovisko. Pokud jsme nějaký váš dotaz přehlédli a zůstal tak bez odpovědi, neváhejte se znovu zeptat. Nejlépe prostřednictvím našich oficiálních komunikačních kanálů. Děkujeme za čas, který jste této diskuzi věnovala.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 1. 2023 11:56 | Blanča

S aplikací nějakou zkušenost mám, protože ji měl můj přítel, ale s tím, že by to bylo jednodušší a uživatelsky příjemnější absolutně nesouhlasím. Naopak mám zkušenost, že přihlášení přes aplikaci je nespolehlivé a ne každý má na aplikaci vhodný telefon. Je hodně smutné, že Česká spořitelna takové klienty nechce. Automatické odhlášení po pěti minutách je mi jasné, ale proč systém nemůže na odhlášení předem upozornit, když u jiné banky to jde? Vůbec nechápu, proč Česká spořitelna nechce aby se internetové bankovnictví využívalo. Vy zde píšete samé nesmysly. To co zde píšete vy mi řekne i uklízečka na nádraží a jí je také úplně jedno, jestli Česká spořitelna bude mít nějaké klienty. Mám pocit, že zastupujete nějakou konkurenční banku a chcete, aby Česká spořitelna o své klienty přicházela. Nebudu už na vás dál reagovat, protože bych musela použít sprostá slova a vy si stejně pořád melete ty své nesmysly a ani neodpovídáte na co jsem se ptala. Evidentně ničemu moc nerozumíte a nejste schopni nebo nechcete nic řešit. Všem ale budu říkat, že patříte mezi nejhorší banky, které se snaží ždímat z klientů co nejvíce peněz za každou cenu.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 1. 2023 16:54 | Česká spořitelna

Citace - Blanča / 22.01.2023 11:24

Dobrý den, již jsem zde psala, že můj přítel má podobnou aplikaci u jiné banky (KB klíč) a při aktualizaci se mu to zablokovalo, že se do bankovnictví vůbec nedostal. Vrátil se na přihlašování přes SMS a funguje to spolehlivě. Předpokládám, že obě aplikace fungují podobně. Mě chvíli trvá než se v bankovnictví zorientuji a najdu co potřebuji, a když se mi to bez varování odhlásí a já se musím znova za poplatek přihlásit, je to ze strany české spořitelny bezohledné. U jiné banky mají alespoň tohle ošetřené. Přihlašování přes SMS je možná zastaralé, ale na aplikace všichni nemají vhodný telefon a je absurdní, že kvůli tomu je Česká spořitelna za klienty nechce. Jestli chce česká spořitelna patřit mezi nejhorší banky na světě, tak to tomuhle přístupu odpovídá. Důkazem je i to, že od vás klienti odcházejí a vám to vůbec nevadí. Asi by měl ze strany spořitelny v téhle diskuzi odpovídat někdo jiný, kdo tomu rozumí a dokáže problémy řešit a předat dál a ne to vše jen házet za hlavu, nic neřešit a tvrdit, že to je tak správně, i když jsou klienti nespokojení a odcházejí jinam. Opravdu zde zastupujete Českou spořitelnu?


Dobrý den, dovolíme si zmínit, že nelze paušálně srovnávat spolehlivost různých bankovních aplikací. Je to podobné, jako prohlásit, že když v jednom obchodním domě nepojedou eskalátory, nepojedou v žádném. Na správné fungování bankovních aplikací má vliv více proměnných, z nichž většinu ovlivňuje jejich uživatel. Nebudeme vás už dál přesvědčovat o tom, že používání bankovních klíčů je na rozdíl od sms zpráv bezpečnější, jednodušší a uživatelsky příjemnější. Je pouze na vás, jak se k tomuto problému postavíte a zda využijete modernějších metod přihlašování. Co se týká automatického odhlašování z George při nečinnosti, jde o pětiminutový limit, který začíná běžet skutečně ve chvíli, kdy v bankovnictví nic neděláte, nic nezadáváte, nikam neklikáte, tedy pravděpodobně děláte něco jiného a možná i někde jinde, tedy ne u PC. Timeout v délce 5 minut byl stanoven na základě regulatorních technických standardů (RTS) ke směrnici PSD2. Znění nařízení ve všech jazycích EU je dostupné na webové stránce zde: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT/?uri=CELEX%3A32018R0389 Požadavek na odhlášení klienta z bankovnictví, pokud jeho doba nečinnost dosáhne maximálně 5 minut, je upravena v článku 4, odstavec 3, písmeno d)
Pokud nás hodnotíte jako nejhorší banku na světě, je nám to líto. Chápeme, že nemůžeme vyhovět všem lidem a ano, klienti od nás odcházejí. Je to ovšem běžná fluktuace, se kterou se setkáte v každé bance. Pravdou je, že počet našich primárních klientů každý rok stoupá. Píšeme o tom na našem webu ve výročních zprávách, které jsou k dispozici i vám.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 1. 2023 11:24 | Blanča

Dobrý den, již jsem zde psala, že můj přítel má podobnou aplikaci u jiné banky (KB klíč) a při aktualizaci se mu to zablokovalo, že se do bankovnictví vůbec nedostal. Vrátil se na přihlašování přes SMS a funguje to spolehlivě. Předpokládám, že obě aplikace fungují podobně. Mě chvíli trvá než se v bankovnictví zorientuji a najdu co potřebuji, a když se mi to bez varování odhlásí a já se musím znova za poplatek přihlásit, je to ze strany české spořitelny bezohledné. U jiné banky mají alespoň tohle ošetřené. Přihlašování přes SMS je možná zastaralé, ale na aplikace všichni nemají vhodný telefon a je absurdní, že kvůli tomu je Česká spořitelna za klienty nechce. Jestli chce česká spořitelna patřit mezi nejhorší banky na světě, tak to tomuhle přístupu odpovídá. Důkazem je i to, že od vás klienti odcházejí a vám to vůbec nevadí. Asi by měl ze strany spořitelny v téhle diskuzi odpovídat někdo jiný, kdo tomu rozumí a dokáže problémy řešit a předat dál a ne to vše jen házet za hlavu, nic neřešit a tvrdit, že to je tak správně, i když jsou klienti nespokojení a odcházejí jinam. Opravdu zde zastupujete Českou spořitelnu?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 1. 2023 13:09 | Česká spořitelna

Citace - Blanča / 21.01.2023 11:24

Není pravda, že bezpečnost vnímám jako pokus o snížení počtu uživatelů internetového bankovnictví, ale nesmyslné poplatky za přihlašování které s bezpečností přímo nesouvisí ano. Diskriminujete tak klienty, kteří nemohou mít aplikaci George klíč třeba i z důvodu, že používají tlačítkový telefon a to je hodně smutné. Je vidět, že si svých klientů vůbec nevážíte a klidně je necháváte odejít jinam. Kdyby vám to bylo opravdu líto, tak byste s tím něco udělali. Jízda drožkou je podle mého názoru spolehlivější, než zůstat viset na frekventované silnici se zaseknutou aplikací a do cíle nedojedu vůbec. 3Kč za SMS sice není moc, ale například za jednu transakci přes internetové bankovnictví jsem zaplatila i 15Kč, protože mě to po 5 min automacky bez varování odhlásí a musím za nové přihlášení znova platit. U jiné banky mají alespoň tohle ošetřené upozorněním, které při potvrzení automatické odhlášení oddálí a nemusí se tak klient znova přihlašovat, přestože má přihlašování přes SMS zdarma. Proč není Česká spořitelna schopna udělat aspoň takové opatření? Je to obrovská ostuda, že České spořitelně na svých klientech vůbec nezáleží!


Dobrý den, tato diskuze se už bohužel dostala do roviny přetahované a už nemá racionální základ. Nám v České spořitelně na klientech záleží, a proto se je snažíme motivovat k tomu, aby používali bezpečnější cesty pro potvrzování plateb a přihlašování. Netušíme, jak jste přišla na to, že je aplikace George klíč nespolehlivá, když s ní ani vy, ani váš přítel nemáte zkušenost. Pětiminutový limit, po kterém vás automaticky z George odhlásíme, začíná běžet poté, co v bankovnictví nic neděláte. Vnímáme to opět jako prvek zabezpečení, aby s vaším bankovnictvím nemohl nikdo manipulovat nebo si prohlížet citlivé informace bez vašeho vědomí, tedy tehdy, kdy jste mimo počítač a s bankovnictvím nepracujete. Ztráta každého klienta nás mrzí, ale dokážeme racionálně přijmout, že někdy vztah prostě nevyjde. Pokud nejsme schopni naplnit představy klienta a tom, jak by měla banka fungovat a jsme důvodem k jeho permanentní nespokojenosti, pak je, myslíme, pro obě strany lepší, když se jejich cesty rozejdou. Mrzí nás, že s námi nejste spokojena, ale potvrzování bankovních úkonů pomocí kódů z sms zpráv vnímáme jako zastaralé a málo bezpečné, a proto se zpoplatněním sms zpráv snažíme motivovat klienty k přechodu na bezpečnější variantu, jakou je naše aplikace George klíč.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 1. 2023 11:24 | Blanča

Není pravda, že bezpečnost vnímám jako pokus o snížení počtu uživatelů internetového bankovnictví, ale nesmyslné poplatky za přihlašování které s bezpečností přímo nesouvisí ano. Diskriminujete tak klienty, kteří nemohou mít aplikaci George klíč třeba i z důvodu, že používají tlačítkový telefon a to je hodně smutné. Je vidět, že si svých klientů vůbec nevážíte a klidně je necháváte odejít jinam. Kdyby vám to bylo opravdu líto, tak byste s tím něco udělali. Jízda drožkou je podle mého názoru spolehlivější, než zůstat viset na frekventované silnici se zaseknutou aplikací a do cíle nedojedu vůbec. 3Kč za SMS sice není moc, ale například za jednu transakci přes internetové bankovnictví jsem zaplatila i 15Kč, protože mě to po 5 min automacky bez varování odhlásí a musím za nové přihlášení znova platit. U jiné banky mají alespoň tohle ošetřené upozorněním, které při potvrzení automatické odhlášení oddálí a nemusí se tak klient znova přihlašovat, přestože má přihlašování přes SMS zdarma. Proč není Česká spořitelna schopna udělat aspoň takové opatření? Je to obrovská ostuda, že České spořitelně na svých klientech vůbec nezáleží!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Stránka 1/20

Předchozí

1

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Radovan Vítek

podnikatel, CPI Group

Petr Kováčik

podnikatel, Skrz.cz

Radovan Vítek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Petr Kováčik
ÚSPĚŠNOST
33,33 %

z 3 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services