Splátky hypotéky
Rozšířená verze kalkulačky
Další kalkulačky
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Miroslav Singer
bývalý guvernér ČNB
Zdeněk Bakala
podnikatel, BXR Group
50,00 %
z 2 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Výběr dodavatele elektřiny? Jdeme po dobré ceně a pověsti, smlouva je nám (pořád) fuk
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
14. 3. 2019 10:45, Whyki
Moc tomu nerozumíte, dvě faktury nebudou. Bude jedna a bude tam rozepsaná cena za distribuci a silovou energii tak jak to máte i teď.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
14. 3. 2019 11:16, jiris
To máte pravdu. Smlouvy jsou většinou velmi rozsáhlé, složitě napsané v dlouhých souvětích a člověk bez právního vzdělání jim nerozumí.Často potom nepřesně pochopí záměr dodavatele, který je většinou v protikladu se zájmem spotřebitele (dodavatel potřebuje vždy vydělat). Při dotazu na call centru o vysvětlení konkrétního slova nebo části věty mně často sdělili, že tomu také nerozumí a vysvětlení jsem (přestože hovor byl monitorován) nedostal. O pobočkách už ani nemluvě.
Také jsem se setkal s tím (Innogy), že po automatické prolongaci smlouvy mně byla automaticky změněna cena (při zachovaném tarifu) směrem nahoru, aniž jsem byl na to nějak upozorněn. Za další období dodávky plynu jsem pak zaplatil o několik tisíc Kč navíc.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 6 komentářů)
17. 3. 2019 11:41 | Malý had
15. 3. 2019 6:40 | Tomáš Marný
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 3. 2019 16:48 | Whyki
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 3. 2019 11:16 | jiris
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 3. 2019 10:45 | Whyki
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 3. 2019 9:35 | Ramesse II.
Pokud jde o smlouvy, tak tam jsou texty neviditelné (font velikosti 0,5), šedé písmo na šedém podkladě a možná i text vzhůru niohama - to je na právníka a detektiva v jednom, normální člověk nemá šanci zjistiti, co v té smlouvě je reálně napsáno.