Žádné kraviny

Ondřej Tůma | rubrika: Rozhovor | 14. 7. 2018 | 10 komentářů
„Základy pojišťovnictví jsou hrozně jednoduché. Bohužel způsob, jakým to tady v posledních pětadvaceti letech fungovalo, nevrhá na obor dobré světlo. Je potřeba to změnit,“ říká v pokračování rozhovoru Martin Švec, který se už brzy stane nejmladším generálním ředitelem pojišťovny v Česku.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

15. 7. 2018 18:02, Petr M.

Dvakrát mě pojišťovací zprostředkovatel ukecal ke sjednání životního a úrazového pojištění (vždy u jiné pojišťovny). Poprvé v životě jsem měl na kole úraz, kdy jsem měl po dopadu vymknutý kotník. Podle pojišťovny jsem neměl od lékaře předepsanou pevnou fixaci a chyběl mi průsak krve do kožního podloží, rentgen byl v pořádku. Z těchto tří věcí mi chyběly dvě, takže mi pojišťovna ukázala vztyčený prostředníček (= ani korunu). Podruhé jsem v zimě na náledí spadl a měl natržené kotníkové vazy, díky čemuž jsem byl cca 3 týdny na pracovní neschopence. Dle vyjádření pojišťovny vznikl úraz působením vlastní tělesné váhy a opět jsem nedostal ani korunu. Potřetí už se oblbnout nenechám, po těchto zkušenostech z principu nevěřím žádné pojišťovně, ať už má sebekrásnější marketingové kecy (Simpleu nevyjímaje). Zpětným pohledem, když bych si ve finále dával peníze nastrkané do pojistek bokem do strožoku nebo do hrníčku, tak jsem na tom ve finále lépe. Pojišťovna opět vydělala a já coby klient opět splakal nad jejími sliby. Dobře to řekl můj šéf v zaměstnání: finanční poradce do domu (do firmy), hůl do ruky.

Zobrazit celé vlákno

+11
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 10 komentářů)

26. 8. 2018 11:51 | matka

Doporučuji chodit pěšky.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno