Pojištění karty zaplatí i ztracené klíče či doklady
Kristýna Havligerová | | 3. 6. 2004 | 3 komentáře
Pojištění zneužití či ztráty platební karty dnes již nabízí většina bank. Liší se hlavně pojistným krytím, to znamená tím, co banka klientům uhradí, ale i cenou a výší pojistného limitu. Jaké jsou jednotlivé produkty?
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 3 komentářů)
21. 6. 2018 21:18 | Lucia Gaborova
9. 6. 2004 15:33 | aaaa
3. 6. 2004 15:01 | Jan Kolda von Žampach
Karta jako taková je jedním z pokročilejších kanálů obsluhy klientova účtu : keš edvans na přepážce banky a možná brzo i jinde, výběr hotovosti z bankomatu, bezhotovostní platby u obchodníků, nově přes internet, a já nevím co vše v budoucnu ještě, to ale až asi ve spojení s čipovými aplikacemi. Je to sofistikovanější, tím pádem i bezpečnější a v konečném dopadu pro banku MÉNĚ NÁKLADNÝ následovník šeků ! A PROČ právě šeky, PROČ právě karty a NÉÉÉ hotovost, v dopadu do pozitivního hospodaření bank a tím pádem do zvyšování jejich zisků - to netřeba zde dále přece rozebírat. Slabinou toho všeho, proti dřevní bankovní klasice, však je ( bylo ) snížení bezpečnosti a zvýšená možnost zneužití těchto nových kanálů obsluhy. A to především zneužití v neprospěch klienta, na kterého však naopak, jaký to výsměch, banky stále více a více PŘESOUVAJÍ svoji PůVODNÍ ZODPOVĚDNOST , NÁKLADY a i PRACNOST. A za to si, od oslíka jednoho, ještě dávají postupem doby platit stále více na poplatcích ! Zde myslím především i ty různé druhy internetbankingů, homebankingů a obsluh účtů přes telefon, které po zaváděcích "zdarma" cenách se postupně začínají poplatkově klubat také pěkně nahoru. Před 10 lety to přece bylo obdobně s bankomaty, a jaký je poplatek z nich dnes ? A náš zblblý oslík klient ani nemukne, cha, chááá. A oslík má nyní platit ještě jakési pojištění karty proti zneužití navíc ! Místo toho, aby s využitím technického prokroku banky samy zvyšovaly bezpečnost karet z principu SYSTÉMOVĚ OBECNĚ a především PRO VŠECHNY KLIENTY STEJNĚ, třeba rychlým přechodem na ČIPOVÉ KARTY. A snižovaly zároveň klientům ceny služeb. To ten kapitalismus v bankovnictví najednou neplatí ? Dokonce to vypadá, že si banky chtějí na novém "pojistném" produktu, s šikovným využitím pojistné matematiky, a na peněžence klienta ještě více naopak ZAPARAZITOVAT a vyděšenýho klienta tak OŠKUBAT ! A lídr trhu v retailu, ČESKÁ SPOŘITELNA, tuto hnusotu tady podporuje ze všech nejvíc : zavedení čipových karet je naneurčito...