Praha - Chcete si domů pořídit třeba internet od společnosti O2? Objednávku a smlouvu můžete snadno vyřídit jak na webu společnosti, tak v kterékoliv její prodejně. Mnohem složitější to pak je, když se rozhodnete službu zrušit. Příkladem je ukončení smlouvy na pevnou linku. Ani po měsících stížností firma svůj postup nezměnila.
Na zdlouhavé a komplikované rušení služby si stěžuje například čtenář Aktuálně.cz Jiří Král. „Na webu operátora sice najdete podrobné informace o všem možném, ale o ukončení pevné linky nikoliv. Najdete tam také desítky různých formulářů, ale vzor výpovědi tam není," popisuje své zkušenosti. Odpověď chybí také v rubrice Často kladené otázky.
Smlouvu nelze snadno ukončit ani telefonicky. Firma prý potřebuje jednoznačnou identifikaci zákazníka - prý po mnoha zkušenostech s lidmi, kteří neoprávněně rušili pevnou linku někomu jinému.
„Když už zákazník dojde do některé ze značkových prodejen O2 osobně, čeká ho neuvěřitelný zážitek," píše pan Král. Přestože měl s sebou občanský průkaz, zákaznické číslo (fakturu) a smlouvu, v prodejně s ním údajně nemohli výpověď sepsat.
Sdílejte článek, než ho smažem