TV Nova plánuje umisťování reklam přímo do pořadů
Zprávy z finančních trhů, 7. 8. 2009 09:31
Ředitel TV Nova Petr Dvořák v rozhovoru pro Lidové noviny řekl, že objem reklamního trhu, který v České republice poklesl přibližně o 20 % by se mohl vrátit na původní úroveň někdy v letech 2011 až 2012.
Jestli a kdy se trh oživí, bude podle Dvořáka záviset především na rozhodnutí zahraničních centrál firem. Nova také plánuje nabídnout inzerentům umisťování reklam přímo do děje pořadů, především seriálů (tzv. product placement). K tomu však napřed musí Česká republika implementovat směrnici EU, která tuto formu reklamy umožňuje.
Podle EU by členské státy měly směrnici zavézt ještě letos.
Jestli a kdy se trh oživí, bude podle Dvořáka záviset především na rozhodnutí zahraničních centrál firem. Nova také plánuje nabídnout inzerentům umisťování reklam přímo do děje pořadů, především seriálů (tzv. product placement). K tomu však napřed musí Česká republika implementovat směrnici EU, která tuto formu reklamy umožňuje.
Podle EU by členské státy měly směrnici zavézt ještě letos.