Očima expertů: Smradlavým vjezd povolen

Ondřej Tůma | 16. 6. 2017

Česká města a obce se do zavádění nízkoemisních zón příliš nehrnou. Proč? Má smysl vykázat z center velkých měst automobily, které nesplňují stanovené ekologické normy?

Diskuze

16. 6. 2017  |  13:32  |  Karten

Souhlas s pány Ferjenčíkem, Kovandou.
Super je, že problém smradlavých aut páni politici otvírají,, Tak popořádku, auta fakt hrozná obstarožní, smradlavá a navíc krmená pančovanými palivy oproti západu EU!
Dále v otrokářské montovně asi jen tak někdo na obnpvu a to "EKO" nevydělá, čili represe, pokuty a další buzerace.
Nebo ve sklepech ČNB je habakuk natištěných Éček za které se mohou vyrobit elektro auta, popřípadě elektro moto kola či elektrovozitka podobné velorexum co dělají amíci. Čili za pomocí vydatné ale opravdu vydatné daňové a dotační výpomoci tak 80-90% ceny by nastala perfektní obměna, fabriky a šrotárny by jeli na plno, CEZ by nestačil stavět nabíjecí stanice a dobíjet a nejlevnější těžba lithia na světě už máme taky schválenou. Dotace si pak pomocí synergií mohou pánové vzít zpět na odbytu a elektřině, zvýšeném zdraví ovcí atd...
A pokud by nestačili prachy stačí spustit rotačky, akorát místo sloganu devalvace či záchrana bank vložit "nezbytná záchrana udržitelného životního prostředí a ekonomické prosperity obyvatel kotliny" :-D.

+9
Líbí
Nelíbí
Reagovat

Další příspěvky v diskuzi 2 komentáře

16. 6. 2017  |  13:32  |  Karten

Souhlas s pány Ferjenčíkem, Kovandou. Super je, že problém smradlavých aut páni politici otvírají,, Tak popořádku, auta fakt hrozná obstarožní, smradlavá a navíc krmená pančovanými palivy oproti západu EU! Dále v otrokářské montovně asi jen tak někdo na obnpvu a to "EKO" nevydělá, čili represe, pokuty a další buzerace. Nebo ve sklepech ČNB je habakuk natištěných Éček za které se mohou vyrobit elektro auta, popřípadě elektro moto kola či elektrovozitka podobné velorexum co dělají amíci. Čili za pomocí vydatné ale opravdu vydatné daňové a dotační výpomoci tak 80-90% ceny by nastala perfektní obměna, fabriky a šrotárny by jeli na plno, CEZ by nestačil stavět nabíjecí stanice a dobíjet a nejlevnější těžba lithia na světě už máme taky schválenou. Dotace si pak pomocí synergií mohou pánové vzít zpět na odbytu a elektřině, zvýšeném zdraví ovcí atd... A pokud by nestačili prachy stačí spustit rotačky, akorát místo sloganu devalvace či záchrana bank vložit "nezbytná záchrana udržitelného životního prostředí a ekonomické prosperity obyvatel kotliny" :-D.
+9
Líbí
Nelíbí
Reagovat

16. 6. 2017  |  15:22  |  Platypus Norwegicus

Jsem zasadne proti jakymkoliv emisnim zonam. Je tu totiz jeden maly rozdil mezi nami a Nemeckem.
V Nemecku je mozne dokoupit katalyzator (vymenit motor, prestavet auto na elektrinu) a tim ziskat lepsi emisni znamku.
Pokud si u nas clovek na nemecke auto nainstaluje pridavny katalyzator (schvaleny v Nemecku k provozu), tak nejenze nedostale lepsi emisni plaketu, ale dokonce se tim jeho auto stane nezpusobilym k provozu (z pohledu zakona a STK)! Takze dokud mame kretenske zakony (je to kretenismus, nebo lobby automobilek?), tak budu odmitat jakekoliv podobne pokusy a se mnou i hodne dalsich lidi.
+2
Líbí
Nelíbí
Reagovat
1/1

Vložit komentář

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK