Minimální mzda znovu poroste. Co poroste s ní

Petra Dlouhá | 7. 6. 2017

Minimální mzda se bude znovu zvyšovat, od ledna 2018 by mohla vyskočit na 12 200 korun měsíčně, odbory chtějí ještě víc, zaměstnavatelé jsou proti. Nejásá ani nový ministr financí Ivan Pilný. Minimální mzda zažívá roky rekordního růstu. Její zvýšení se dotkne i těch, kteří minimální mzdu nepobírají, spočítali jsme jak.

Diskuze

7. 6. 2017  |  08:48  |  Veterán

Sobotka zdůvodnil požadavek růstu minimální mzdy růstem ekonomiky a požadavkem, aby se zaměstnanci na tomto růstu podíleli.
Novináři by se ho měli zeptat, zda, až dojde k poklesu ekonomiky, bude on a ČSSD pro změnu požadovat pokles minimální mzdy.

+6
Líbí
Nelíbí
Reagovat

7. 6. 2017  |  12:20  |  Lukáš

Ono je to trošku složitější a ani menší minimální mzda to neřeší a o peníze přicházím. Řešil jsem to i s právníky a žel, pojišťovna má tu možnost díky špatně napsanému zákonu a tím možnému výkladu tak i tak prostě postižené lidi takto "odrbávat"... Příjde mi to hnusné, neb zaměstnavatel je pojištěn ze zákona pro ochranu postižených pracovním úrazem, ale ti si musí sami vše vybojovat a kdo nemá právní povědomí nebo právníky za sebou má těžkou smůlu.

-1
Líbí
Nelíbí
Reagovat

Další příspěvky v diskuzi 19 komentářů

7. 6. 2017  |  12:20  |  Lukáš

Ono je to trošku složitější a ani menší minimální mzda to neřeší a o peníze přicházím. Řešil jsem to i s právníky a žel, pojišťovna má tu možnost díky špatně napsanému zákonu a tím možnému výkladu tak i tak prostě postižené lidi takto "odrbávat"... Příjde mi to hnusné, neb zaměstnavatel je pojištěn ze zákona pro ochranu postižených pracovním úrazem, ale ti si musí sami vše vybojovat a kdo nemá právní povědomí nebo právníky za sebou má těžkou smůlu.
-1
Líbí
Nelíbí
Reagovat

7. 6. 2017  |  13:17  |  Zdenek