Když reklama klame: Přehánět smí, lhát ne. Kde si stěžovat a čeho se domůžete
Předvánoční nákupy vrcholí, nápor reklamy je větší než jindy. Nafukovat a přehánět se v reklamě může, aspoň do jisté míry. Ale co když vyloženě lže? Víme, kde si stěžovat. A čeho se domůžete…
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 1 komentářů)
22. 1. 2017 22:54 | Josef Novak
Nyní to vyšetřuje ČNB (http://airbankmuzetejimitradi .blogspot.cz/2017/01/stiznost- na-air-banku-u-cnb.html).Doufám, že rozhodnou poodbně jako ČTÚ v případě UPC - https://www.dtest.cz/clanek-3651/ctu-pokuta-upc-za-klamave-obchodni-praktiky.